بهترین برنامه مدیران

شماره یک :بهینه سازی فرایبندها : پیش از انجام هر کاری در تیم، از این موضوع مطمئن شوید که فرایندهایی که تیم تان را تحت تاثیر قرار می دهند، بهینه شده باشند. با توجه به این فرایندها شما می توانید یک جریان گام به گام از آنچه که تیم تان باید انجام دهد را تهیه نمایید. شما می توانید از نمودارها، جملات و هر آنچه که می تواند ناکار آمدی های جریان کاری تیم تان را به حداقل برساند استفاده نمایید.

برای تکمیل هر گام کاری، تلاش و زمان لازم را در نظر بگیرید، بنابراین می توانید شکاف ها، تنگناها یا مسائل و مشکلات مهارتی را بهبود بخشید. نکته ای که باید در اینجا مد نظر قرار دهید این است که این وظیفه را به افرادی که در یک منطقه یا وظیفه هدایتی/مدیریتی تبهر دارند واگذار نمایید. این کارها به تیم شما کمک خواهد کرد تا با فرآیندهای جدید همگام شوند و مهارت های خود را در راستای بهبود کارشان ارتقا دهند.

  1. تیم خود را آماده کنید.

    حتما دلیلی وجود دارد که کسب و کارهای بزرگ وقت و هزینه ی زیادی را صرف استخدام افراد جدید می کنند. بنابراین قبل از اعزام افراد تازه استخدام شده بر سر پست های جدید ابتدا آنها را از روش کار مطلع سازید تا بتوانند عملکرد بهتری داشته باشند و در کارشان خوش بدرخشند.

    نکته ای که باید در هنگام استخدام افراد مدنظر قرار دهید این است که در مورد سیستم ها و فرایندهای کاریتان از آنها سوال کنید. از آنها سوال کنید که آیا می توانند خود را با پیشرفت های کاریتان منطبق کنند؟ مطمئنا نیروی کاری جدید تمایل دارد که به لحاظ ذهنی خود را برای رویکرد جدید آماده کند اما در کنار آن می خواهد از دانش خود در نقش های قبلی، آموزش و تجربیاتی که قبلا به دست آورده در حرفه ی جدیدش نیز استفاده نماید.

  2. ملاقات منظم

هر تیم دارای کاراکتر متفاوتی است و ملاقات منظم با تیم ها می تواند مسایل مختلفی را در موردشان آشکار سازد. به عنوان یک قاعده ی کلی، سعی کنید چندین بار در هفته با تیم تان به بحث در مورد موضوعات مختلف بپردازید. تیم شما برای انجام کارها نیاز به زمان دارد. اگر در مورد مطالب مختلف بحث کنید، جلسات تیم به بهترین و کارآمد ترین چیز برای استفاده از دانش همه ی افراد تبدیل خواهند شد.

نکته ای که باید در اینجا مد نظر قرار دهید این است که انواع متفاوتی از جلسات را امتحان کنید تا ببینید که کدام یک برای تیم شما مناسب تر است. بعضی از تیم ها دوست دارند در صبح هنگام موضوعاتی را که باید در طول روز بدان ها رسیدگی کنند دریافت نمایند. تیم های دیگر که با یکدیگر همکاری می کنند، ترجیح می دهند هر هفته یک جلسه برگزار شود و در آن جلسه موضوعات مهم یاداوری گردد. سعی کنید رویکردهای مختلف را امتحان کنید و اطمینان حاصل کنید که تیم تان می داند که به دنبال بهبودی عملکرد انها هستید

خرید آسانتر
با نصب اپلیکیشن تکریما